הלחמת ריסים

הלחמת / שזירת ריסים

ריסים ארוכים ומלאים משווים לעיניים מסגרת שמבליטה ומייחדת אותן, מסגרת שמאירה ו"פותחת" אותן, ובכך, סביר להניח, רובנו מעוניינות וחושקות. חלקנו זכינו להיוולד עם ריסים מרשימים אך חלקנו (הגדול) לא ממש. בעבר הלא רחוק אחת האפשרויות הבודדות להבלטה ועיבוי הריסים היתה שימוש במריחת מסקרה כניסיון להאריך את הריסים באמצעות צבע ומברשת עם צפיפות שערות משתנה. כיום, עם התפתחות תחום האיפור, ובמיוחד תחום האיפור הקבוע, טיפוח הפנים והתפתחותה של הטכנולוגיה, ניתן לקבל ריסים מלאים באמצעות שזירה/הלחמה של ריסים מלאכותיים המוטמעים בריסים הטבעיים. שיטה זו יכולה לחסוך את השימוש במסקרה משום שאף על פי שאין בה שימוש בצביעה, נעשה שימוש בעיבוי כמותם ובכך מתקבלת הבלטתם. על ידי שיטת שזירת ריסים מלאכותיים ניתן לקבל מראה ריסים בולט וזוהר שעמיד למשך מספר חודשים ויכול אף לחסוך את השימוש במסקרה.

הבלטת הריסים הטבעיים על ידי עיבויים באמצעות הלחמת ריסים מלאכותיים תואמת את טרנד החזרה למראה הטבעי והפחות "צבוע" בתחום האופנה והאיפור. לקבלת מראה זה נעשה לרב שימוש בהדגשה של תווי הפנים ופחות בכמויות גדולות של צבע.

מלבד הפן האסתטי, יש לכמות ואורך הריסים גם משמעות טבעית חשובה ביותר – הן מגינות על העיניים מפני זיעה, אבק, חרקים וכדומה.

כיצד מתבצעת הלחמת ריסים

ניתן לבצע שזירת ריסים מלאים או שזירה של ריסים בודדים תוך התאמת האורכים והגוונים למבנה ומראה העין וכמובן בהתאמה לסגנון שבו מעוניינת האישה.

בתהליך השזירה/הלחמה עצמו מצמידים לריסים הטבעיים את הריסים המלאכותיים ומדביקים אותם אליהם, תוך התאמה לצפיפות הטבעית והרצויה. פעולת ההדבקה מתבצעת עם כל ריס וריס בנפרד תוך הקפדה על הסוואה מלאה של הריסים המלאכותיים בין הריסים הטבעיים. תחילת ההדבקה היא בחלקן החיצוני של העיניים ששם מלחימים ריסים מלאכותיים ארוכים יותר, תוך התקדמות איטית אל חלקן הפנימי של העיניים ששם מלחימים את הריסים הקצרים יותר. לאחר מכן, על מנת לקבל ריסים מיוצבים, מבצעים ייבוש. החומרים בהם משתמשים הם טבעיים ללא השפעות מזיקות ולכן כל אחת יכולה להנות מטיפול זה ללא חשש. תהליך ההלחמה גם איננו מלווה בכאב כלשהו. הוא אורך עד כשעתיים ומחזיק עד חודשיים בהתאם לקצב גדילת ונשירת הריסים הטבעיים שעימם נושרים גם הריסים המלאכותיים. למי שבוחרת ליהנות מהלחמת ריסים רצוי להימנע  לאחר ההלחמה, מכל מה שמייצר חיכוך עם העיניים כגון שפשופן, הנחתן על/בתוך הכרית בזמן שינה וכדומה.

היות וכל האזור שמסביב לעין הוא אזור רגיש ועדין מאוד, נדרשים ממי שמעניקה את הטיפול: ידע מקצועי בשימוש בחומרים, ובכלים הספציפיים, בהתאמת הריסים לכל אישה ונתוניה הטבעיים, מיומנות בביצוע תהליך ההלחמה, בטכניקה עצמה ואחריות. לכן בטרם ניגש לבצע שזירת ריסים, כדאי שנבדוק היטב מהי רמת המקצועיות וההסמכה של מי שנפקיד אצלה את ריסינו.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.