fbpx

קורס איפור קבוע

קצת על איפור קבוע

בקורס איפור של ביוטי לוק מלמדות מורות מקצועיות עם ותק של שנות הדרכה רבות  . תוכנית הקורס מועברת ב-8 מפגשים אבל כל תלמיד זכאי  אחרי סיום הקורס להצטרף לקורס אחר לשיעורים נוספים במידת הצורך ללא תשלום נוסף. נפתחים כל חודש  קורסי בוקר וקורסי ערב.
הקורס מפוקח באופן אישי על ידי המאסטרית ענת ויל מגרמניה. המאסטרית מגרמניה שפיתחה שיטות ייחודיות לאיפור קבוע בשיתוף פעולה עם החברות המובילות בגרמניה בתחום האיפור הקבוע ומלמדת עד היום איפור קבוע בחברת "ביוטי ליינר ברלין".
 
 המאסטרית  ענת ויל היא היחידה בישראל שמרצה בכנסים בינלאומיים במינכן ובדיסלדורף  על טכניקות וחידושים באיפור קבוע. המאסטרית של ביוטי לוק נבחרה להדריך את סגל  המורות לאיפור קבוע ומיקרובליידינג  של חברת BeautyLiner Berlin בגרמניה .
תלמידי קורס איפור קבוע או מיקרובליידינג  של ביוטי לוק בהנחיית המאסטרית  ענת ויל מסיימות את הקורס עם  הרבה מאד ידע וניסיון ברמה אירופאית הכי גבוהה.
 אין ספק שללמוד  ישירות ממאסטרית ברמה גבוהה כמו של ענת ויל נותן  לתלמידי ביוטי לוק רמת לימוד- ידע ומקצועיות הכי גבוהה שאפשר לקבל בקורס איפור קבוע.
קורס איפור קבוע בביוטי לוק  בנוי לפי תוכנית התמ"ת הישראלי וארגון הקוסמטיקאיות הגרמני תחת הפיקוח האירופאי.
התעודה של ביוטי לוק היא תעודה בינלאומית  זוהי תעודה של חברת ביוטי ליינר הגרמנית וביוטי לוק הישראלית ולכן מוכרת בכל השוק האירופאי המשותף ותלמידי ביוטי לוק יכולים עם התעודה הזו לעבוד בכל ארצות השוק האירופאי המשותף כמאפרות איפור קבוע בתנאי שיש בידן אשרת עבודה .

מה לומדים בקורס איפור קבוע

הקורס בנוי  משלושה חלקים עיקריים:
חלק תיאורטי, חלק תרגולי וחלק מעשי.

החלק התיאורטי מלמד את הסטודנטים אודות מבנה העור, סוגי עור, אפשרויות ההתאמה בין האיפור והצבעים לעור, אילו תופעות לוואי וסכנות עלולות להיות לעור מטיפולים שונים ועוד.
תרגול השיטות שנלמדו והתנסות על עזרי לימוד חדשניים לפני עבודה מעשית על מודליות.

החלק המעשי מתייחס לכמה היבטים. ראשית, בחלק זה התלמידים לומדים אודות המכשור בו משתמשים, כיצד עובדים איתו, כיצד מתפעלים אותו.

התלמידים לומדים כיצד מבצעים טיפול איפור קבוע, כיצד מחדירים את הפיגמנט אל תוך העור ואיך שומרים על איכות הפיגמנט שהוחדר לעור.

לומדים  התלמידים מתנסים במהלך הקורס לעבוד עם סוגי עור שונים, משלב התאמת האיפור ועד שלב הטיפול עצמו, ארבע, במהלך הקורס יש טיפולים לדוגמא, כולל טיפולי מילוי גבות, תיחום שפתיים ועוד, חמש, החלק המעשי כולל גם עבודה מול לקוחות, כיצד פונים אליהם, כיצד משווקים להם את הטיפול ועוד.
בשביל להיות מטפל מומחה בתחום של איפור קבוע, חייבים ללמוד את שני החלקים גם יחד.

 
– ההבדלים בין איפור קבוע לקעקוע
– כללי אסתטיקה לאיפור קבוע
– היגינה וסטריליות באיפור קבוע
– מבנה העור ומורפולוגיה של הפנים
– אבחון ותשאל הלקוחה לפני הטיפול
– מיקרופיגמנטציה-אבחון הפיגמנטציה הטבעית של הלקוחה ובחירת פיגמנט נכונה לטיפול
– תורת הפיגמנטים – תורת הצבע-שילובי צבעים, הכרת סוגי הפיגמנטים השונים
וההבדלים ביניהם.
– אבחון מבנה הפנים והתאמת האיפור ללקוחה
– היכרות עם סוגי המכשירים וההבדלים ביניהם
– הכרת סוגי המחטים השונים והשימוש שלהם
גבות  שיטת השערה כל הטכניקות ויתר השיטות
עיניים– כל הטכניקות
שפתיים-תיחום ומילוי
תיקוניםומחיקות של איפור קבוע
– כיצד למנוע שינויי גוון אחרי הטיפול

– תרגולים מעשיים וחזרה על שיעורים ללא הגבלה-ליווי מקצועי לכל החיים!

בסוף הקורס מוענק למשתתפות הקורס תעודת הסמכה של ביוטי לוק.

מה מקבלים בקורס איפור קבוע:

1. מכשיר לאיפור קבוע דגם גולדן פרינסס- מכשיר דיגיטלי בטכנולוגיית הטאץ עם תוכנה מיוחדת
לשיטת השערה, מילוי שפתיים ואילינר.
2.ערכת צבעים מגרמניה לאיפור קבוע עם תווי תקן בינלאומיים
3. ערכת מחטים
4. ערכת קונטיינרים
5. פד מיוחד לתרגול  איפור קבוע
6. חוברת לימוד מפורטת
7.ליווי מקצועי במהלך ואחרי הקורס ואפשרות לחזור על הקורס
ללא תשלום נוסף!!
8. השתלמויות מקצועיות של המאסטרית על כל טכניקה חדשה
שפותחה בעולם.

ט.ל.ח.

למי מתאים קורס איפור קבוע:

ישנן מספר סיבות מדוע על מנת לערוך טיפולים בתחום, יש צורך לעבור קורס מקצועי בנושא. ראשית, לא מדובר באיפור רגיל, כזה שניתן למחוק אותו אם הוא לא יוצא טוב, מדובר באיפור בעל משמעות, איפור שמשתמשים בו במחטים ובפיגמנטים שנכנסים אל תוך העור. אם נגרם נזק, הוא יכול להיות בלתי הפיך ומסוכן.

שנית, יש לדעת להתאים את החומרים בהם משתמשים לעור הפנים, אחרת זה יכול להיות מאוד בעייתי ומסוכן עבור המטופלת. זו הסיבה שבמסגרת הקורס, לומדים לא רק את הצד המעשי של הטיפולים אלא גם את הצד התיאורטי, הצד שמתייחס לאנטומיה של העור, כיצד מתאימים חומרים מסוימים לעור, כיצד מטפלים בפגמי עור ועוד.

שלוש, כמו בכל תחום בשנים אחרונות, אנחנו רואים "אקדמיזציה" של המקצוע. מי שלא למד אותו, לא יכול לעסוק בו. ככל שיותר אנשים לומדים את התחום, כך קשה מאוד להשתלב בו בלי ידע מקצועי קודם. חשוב לציין, שבמסגרת הקורס רוכשים ידע תיאורטי וכן ידע מעשי נרחב, כולל דוגמאות וטיפולים כניסיון.
כאמור, קורס איפור קבוע הוא קורס חובה לכל מי שרוצה לעסוק בנושא, הן באופן עצמאי והן בתור שכירים במרכזי קוסמטיקה ואסתטיקה שונים.

אנחנו בביוטי לוק מעניקים לתלמידים שלנו את כל הכלים הנדרשים בנושא. אצלנו תוכלו למצוא קורס איפור קבוע ברמה הגבוהה ביותר שיש. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל את כל המידע שאתם צריכים אודות הקורס, המרצים, חומר הלימוד וכן פרטים אודות המחיר, מועדים וכל מידע אחר שאתם צריכים.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות שלנו בביוטי לוק ואנחנו נשמח להעניק לכם את כל המידע בנושא. אנחנו נעזור לכם להיות מטפלים מוסמכים ומקצועיים בתחום של איפור קבוע וכן נכשיר אותם לעבוד עם לקוחות, לערוך תוכנית שיווקית ולנהל עסק בתחום, בעצמכם.

איפור קבוע גבות
לקבלת פרטים נוספים לקורסים

תאריכים ומשך הקורס:

בתאריך: 6.7.2021 יום ג' 10:00 בבוקר
מס. מפגשים:8
מתאריך:  עד לתאריך:
מספר מפגשים: 8
    
מתאריך:     עד לתאריך:
מספר מפגשים: