איפור קבוע גבות – שיטת השערה

גבות בשיטת השערה – כל הסודות והטכניקות
אחרי למעלה מעשור שנים שבאירופה נוהגים לאפר באיפור קבוע גבה בשיטת השערה בלבד הגיע הטרנד גם לישראל. כולם מדברים על שיטת השערה אבל לא בכל המקומות מלמדים את השיטה המדהימה הזו.איפור קבוע גבות

אז באמת למה הכוונה? הכוונה להחדרת פיגמנט בגבה היוצר אפקט של שערות ונראה כאילו יש ללקוחה שיער מלא בעיצוב מושלם בגבה הטבעית שלה. כדי להגיע לתוצאה טבעית ומרשימה חשוב לשלוט בטכניקות השונות ולשלב ביניהן באיפור הגבה.

לפני החדרת הפיגמנט בשיטת השערה בגבות יש להקפיד על כמה כללים ראשוניים:

  • שרטוט מוקדם של צורת הגבה הרצוייה
  • מדידה מדוייקת של גובה ורוחב הגבה ומרחקה ממרכז המצח
  • בחירת פיגמנט נכונה שיתמזג בטבעיות עם הגבה הקיימת.
  • תיחום  הגבה ייעשה תמיד עם עפרון גבה או עם קיסם דק טבול בפיגמנט הנבחר.
חשיבות המכשיר בתוצאה הסופית של שיטת השערה
הטכניקות לשרטוט השערה במכשיר האיפור הקבוע מחייב מכשיר עם מחט יציבה ללא רטט לצדדים. כל הידיות בהן המחט נכנסת לתושבת פלסטיק או נסגרת על תושבת פלסטיק לא יאפשרו קבלת תוצאה סופית  של שיטת השערה בדיוק הרצוי.

חשיבות המחט?
שיטת השערה באיפור קבוע תיעשה תמיד עם מחט 1. (מחט בודדת). מחט 1 בודדת או מחט 1 בחטיבה מיועדות לשטכניקת השערה. קיימת סבירות שככל שהמחט יותר דקה התוצאה יותר טובה. בשנות עבודתי הרבות בגרמניה ובישראל בשיטת השערה לא מצאתי שום הבדל אחרי הקילוף. בכל מחט 1 שעבדתי קיבלתי תוצאות טבעיות להפליא.

טכניקת  השערה הארוכה:  זוהי טכניקת ציור שערות בהן כל שערה מתחילה בקצה התחתון של הגבה ומסתיימת בנגיעת השתלבות בקצה העליון של הגבה. חשוב לשמור על מרחק שווה בין השערות .טכניקה המתאימה ללקוחות עם שיער דליל בגבה שכיוון הצמיחה הוא מלמטה כלפי מעלה או ללקוחה עם גבה נפולה שנרצה לגרום לאפקט של  הרמה.

טכניקת השערות הקצרות:  זוהי טכניקה של ציור שערות קטנות היוצאות מהקצה התחתון של התיחום ומהקצה העליון שלה. אחרי שרטוט השערות הקצרות משלבים ביניהן שערות קצרות לאורךמרכז הגבה או מחברים אותן אחת עם השנייה. הטכניקה הזו מתאימה במיוחד ללקוחות עם אזורים ללא שיער בגבה.

טכניקת ה-V  ההפוך: זוהי טכניקה של ציור השערות שמתחילות בקצה העליון של התיחום בקווים ישרים אלכסוניים המתמזגים עם קוי ישרים שמתחילים בתיחום התחתון.  הטכניקה הזו מתאימה במיוחד לסוג גבה בה הצמיחה הטבעית של הגבה היא מלמעלה כלפי מטה. עד היום היה נהוג להיעזר בשבלונות מיוחדות לשרטוט הגבות. השבלונות נתנו לנו את החופש לבחור את סגנון הגבה אבל לא נתנו לנו כלי מדידה והשוואה במיקום הגבה.

בתערוכת הקוסמטיקה האחרונה בגרמניה הוצג סרגל מדידה חדש לגבות המאפשר לנו לדייק במיקום הגבות, למדוד את הרוחב והגובה והאם תחילת הגבה בשתי הגבות הוא במרחק שווה ממרכז המצח.

צורת השערה
כל שערה טבעית עבה יותר בתחילתה ודקה יותר בסופה החדרת הפיגמנט בציור השערות צריך לחקות את צורת השערה הטבעית שמורכבת משורש , שערה וסוף השערה שהוא תמיד דק יותר. כיוון החדרת הפיגמנט בציור השערות הוא תמיד קשתי. אנחנו צריכים ליצור אפקט של שערה ולא קווים ישרים.

חשוב שהשערות שנצייר עם מכשיר האיפור הקבוע יהיו דקות . על מנת לקבל אפקט דק של שערה חשוב לעבוד רק עם הקצה של המחט. לא להחדיר את המחט לתוך העור.

ניתן לשלב כמה גוונים בשיטת השערה כדי ליצור אפקט של תלת מימד. מומלץ במיוחד ללקוחות ללא שיער בגבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.