מיקרופיגמנטציה

מהי מיקרופיגמנטציה ולמה חשוב ללמוד אותה כדי להימנע מטעויות בבחירת הפיגמנט?

מקצועני קוסמטיקה ויופי משתמשים בשיטות טכנולוגיות מתקדמות ומורכבות. שיטות מיקרופיגמנטציה השונות פותחות בפנינו עולם מופלא של אפשרויות, לרבות טכניקות חדשניות של הדמיית שיער בקרקפת וגבות, איפור קבוע וקיעקוע. מיקרופיגמנטציה היא שיטה עוצמתית והשימוש ללא ידע מקצועי עלול לגרום לתופעות לא רצויות. אנו מזמינים אותך לקרוא מאמר של טובי המומחים בתחום, להכיר את השיטה מקרוב ולקבל תשובות לשאלות – מהי מיקרופיגמנטציה? איך משתמשים בה נכון? והיכן ניתן ללמוד ולהתמקצע בשיטה?
מיקרופיגמנטציה וטכנולוגיה בעידן המדע
מיקרופיגמנטציה היא שיטה שמשתמשים בה להחדרת פיגמנטים זעירים מתחת לעור.  איפור קבוע, הבהרת כתמים באיפור קבוע ,טשטוש צלקות באיפור קבוע , הדמיית שיער בגבות ובקרקפת הינן טכניקות של איפור קבוע שבהן מחדירים מיקרו פיגמנטים מתחת לעור כדי לשנות גוון או ליצור מראה של מילוי, שיער או זקיקי שיער בעור.

מהי מיקרופיגמנטציה?

בכל מקצוע בו משתמשים בפיגמנטים המוחדרים לגוף האדם או משנים את גוון השיער כמו: ספרות, איפור קבוע או קעקועים, חשוב ללמוד את הכללים הנכונים של מיקרופיגמנטציה.
התפתחות המדע והטכנולוגיה מאפשרים לנו היום לרכוש כלים ומיכשור שאיתם ניתן לזהות בקלות את הפיגמנטציה הטבעית של הלקוח. היום בחירת הפיגמנט המתאים עבורו לפי חוקי מיקרופיגמנטציה היא קלה להפליא וחיונית במיוחד- בחירה הפיגמנט צריכה להיות נכונה, חכמה, מחושבת ומדוייקת והעבודה בשיטה זו צריכה להיות מותאמת אישית ואינדיבידואלית לפציינט ולדרישותיו.
מיקרופיגמנטציה היא "תורת הצבע=פיגמנט"
מיקרובליידינג, מיקרופיגמנטציה, קורס איפור קבוע

היכן לומדים מיקרופיגמנטציה, באילו סדנאות וקורסים? 

אצלנו, ב"ביוטי-לוק" מעבירים סדנאות מקצועיות ומעשירות בתחומים רבים הנוגעים לעולמות הקוסמטיקה, איפור קבוע, השתלות שיער ועוד. בין יתר הסדנאות, ניתן למצוא אצלנו סדנא מקצועית של מיקרופיגמנטציה בה נלמד על סוגי הפיגמנטים הקיימים ועל ההבדלים ביניהם; על הכימיה של הפיגמנטים, מכמה פיגמנטים מורכב כל צבע ואיזה פיגמנטים מכיל; וכיצד להחדירם באופן נכון ומדוייק למטופל. כל זאת בכדי לקבל את התוצאה המבוקשת ללא טעויות וברמה המקצועית, הגבוהה והאסתטית ביותר.
בסדנת איפור קבוע נלמד בשיעור מיקרופיגמנטציה כיצד לבחור את סוג הפיגמנט והגוון הנכון כדי לקבל את התוצאה הרצויה והמבוקשת. נלמד כיצד לערבב פיגמנטים קיימים אחד עם השני כדי ליצור גוון חדש בצורה בטוחה ללא חשש של שינויי גוון בעתיד. למעשה, נלמד לאבחן נכון את הפיגמנטציה של הלקוח או הלקוחה ובהתאם לבחור את הפיגמנט הנכון לפציינט או את שילוב הפיגמנטים הטובים ביותר עבורו.
בקורס הדמיית זקיקי שיער בקרקפת חשוב ללמוד על הגוונים הנכונים בצורה יסודית ומקצועית במיוחד, שכן  הגוונים הם משתנים לאחר החדרתם לקרקפת הפציינט בעקבות החומציות אשר קיימת בקרקפת, החומציות הקיימת בקרקפת שונה מחומציות עור הפנים בעקבות חשיפתה הגבוהה יותר לאור.

למה חשוב ללמוד מיקרופיגמנטציה?

אחת הבעיות בהן אנחנו נתקלים באיפור קבוע, קעקועים ובצביעת שיער הוא שינויי גוון אחרי הטיפול שלא חזינו אותו מראש ואינו רצוי. שינוי הגוון אחרי ההחדרה הוא תוצאה של ערבוב או בחירת פיגמנט שגויה שלא נעשתה לפי כללי המיקרופיגמנטציה.
גם תיקון של גוון קיים חייב להיעשות לפי החוקים של מיקרופיגמנטציה. חובה לזהות את מקור הפיגמנט הקיים כדי לבחור נכון את הפיגמנט שיסתור אותו או ימחק אותו. במיוחד באיפור קבוע הכולל בתוכו מיקרופיגמנטציה ונעשה על גבות ושפתיים- במצבים כאלו אנחנו עדים לשינויי גוון כשגבות הופכות לאדומות, כחולות או סגולות. בשפתיים לעיתים רואים כי תיחום שאמור להיות חום הופך לאפור. מצבים כאלו יש למנוע מראש, ובמידה וקורים – לדעת לתקן בצורה הנכונה, המיטבית, המהירה והמקצועית ביותר.

3 חוקים חשובים שימנעו טעויות בבחירת הפיגמנט 

1. שליטה בתורת הצבע – מיקרופיגמנטציה  היא המפתח להחדרת פיגמנט שנשאר כפי שרצינו ולא משנה את צבעו.
2. חשוב לזהות האם הלקוח שלנו הוא בעל פיגמנטציה חמה, קרה או ניטרלית ובהתאם לבחור את הפיגמנט שמתאים לעור ולתוצאה אותה נרצה לקבל. לדוגמא – באזור הגבות ללקוחה עם פיגמנטציה חמה נבחר פיגמנט שאינו מכיל פיגמנט אדום, בשפתיים ללקוחה עם פיגמנטציה קרה נבחר פיגמנט חם או ניטרלי. ועוד.. סוגי הפיגמנטציה משפיעים בצורה משמעותית על תוצאות העבודה, משתנים בין לוחה ולקוחה וחשוב להתאים אותם בצורה הטובה ביותר.
3. חשוב מאד לעבוד עם מוצרים איכותיים וטובים, ישנה עדיפות לעבודה עם חברה מוכרת לכם, אשר מספקת את המידע על הפיגמנטים שלה. המידע אשר חשוב לדעת הינו: מאיזה פיגמנטים מורכבים הפיגמנטים שלה? האם הם שייכים למשפחת הפיגמנטים החמים, הקרים או הניטרליים? ללא המידע הזה לא נוכל לבחור באופן בטוח את הפיגמנט ובוודאות לא נוכל להיות בטוחים שערבובים שעשינו בכדי לקבל ולייצר גוון חדש אכן יישארו באותו גוון שרצינו.
תהליך המיקרופיגמנטציה הינו קריטי ובסיסי בעל שימושים רבים הנוגעים לעולמות הקוסמטיקה והאיפור קבוע. יש ללמוד אותו באופן יסודי ומעמיק ולהתמקצע בו ככל שניתן. סדנאות, קורסים, הכשרות מקצועיות ושיעורי העשרה למיניהם יכולים לסייע בדיוק בכך.

ביוטי-לוק מזמינה אותך להצטרף לסדנאות ולקורסים שלנו בהם תקבלו כלים וידע עדכניים ומקצועיים, הכשרות מקצועיות ותעודת הסמכה רשמית.
מומלץ להתעדכן בנוגע לקורסים וההכשרות המועברים בביוטי-לוק בטלפון 072-33-80-882, בימים- א'-ה' בין השעות 09:00-17:30 או להשאיר פרטים בטופס הנמצא בתחתית העמוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.