מה חשוב לדעת לפני שנרשמים לקורס איפור קבוע?

ההחלטה ללמוד איפור קבוע היא החלטה חשובה .לפני שמחליטים לאיזה בית ספר נרשמים, כדאי ומומלץ לברר כמה פרמטרים חשובים שיעזרו לנו להחליט היכן ללמוד את אומנות האיפור הקבוע.

השאלות שכדאי לברר בטרם ההרשמה הינן:
1. 
כמה תלמידים בכיתה? התנאים האידיאליים הם בין 3-5 תלמידים. יש משוב בין התלמידים ואפשר ללמוד מעשייה של תלמידה אחרת . עד 5 תלמידים היחס יכול להיות אישי וכל תלמידה תקבל תשומת לב מספקת ללימוד נאות.
2. איזה מכשיר לאיפור קבוע נקבל? ישנן כיום 4 סוגי טכנולוגיות של איפור קבוע המיוצרות בארצות שונות. סין, ארה"ב , ישראל , איטליה וגרמניה. המכשור הגרמני ידוע בדיוק שלו והטכנולוגיה המפותחת ביותר. הטכנולוגיה הפשוטה ביותר מיוצרת בסין ומשווקת בארה"ב דרך חברות אמריקאיות.
3. כמה שיעורים מכיל הקורס? מהם תכניו. האם הקורס כולל שיעורים במיקרופיגמנטציה. קורס לאיפור קבוע שאינו מעביר את נושא המיקרופיגמנטציה לא יתן לך את הידע המספיק לבחירת פיגמנט נכון ללקוחה.
4. מי מעביר את הקורס? איזו הסמכה בהוראה יש למורה?
5. האם אני חייבת לקחת את הערכה שהבית ספר נותן או שיש לי אפשרות בחירה בין כמה סוגי מכשירים של יצרנים וטכנולוגיות שונות. מומלץ לבחור בבית ספר שמאפשר לך להתנסות במגוון מכשירים כדי שתוכלי לבחור מה הכי מתאים לך ולכיסך…

קורס איפור קבוע

לא מעט גברים ונשים בוחרים לעסוק בתחומי האסתטיקה והקוסמטיקה כמקצוע לחיים. אין זה סוד שבשני העשורים האחרונים, תחומים אלו זכו לקפיצת מדרגה משמעותית, הן בזכות האינטרנט, התקשורת וכן שינויים בסגנון החיים. יותר ויותר גברים ונשים פונים לקבל טיפולים קוסמטיים ואסתטיים מחד, יותר ויותר מקצועות שקשורים לנושא מופיעים בחיינו, זוכים לשדרוגים והתפתחויות שונות, מאידך. במילים אחרות, יש התאמה בין כמות האנשים שמחפשים מענה לבין סוג, איכות וכמות האפשרויות שמוצעות להם.

מאחר וכך הדבר, הרי שאנחנו יכולים לראות, כאמור, התפתחות גם בתחום המקצועי, כלומר מקצועות האסתטיקה נלמדים כיום במכללות ובבתי ספר שונים, ובשביל לעסוק בתחומים השונים צריך ללמוד אותם ולקבל דיפלומה. כך למשל בתחום של איפור קבוע.

קורס איפור קבוע הוא אחד הקורסים הפופולאריים בתחום של מקצועות אסתטיקה וקוסמטיקה. אנחנו יכולים לראות יותר ויותר גברים ונשים אשר נרשמים אליו, חלקם עושים זאת על מנת לעסוק בתחום כמקצוע ראשי, אחרים מצרפים את ההתמחות בתחום זה להתמחויות בתחומים נוספים. קורס איפור קבוע יכול לשרת כל מי שעוסק בקוסמטיקה, איפור, וכן במקצועות בתחום העור (כולל רופאים).

כשאנחנו בוחרים להירשם לקורס לימודים מסוים, לא משנה אם מדובר בקורס בתחום של חשבונאות, נדל"ן או בתחום של קוסמטיקה ואסתטיקה, ישנם דברים מסוימים שאנחנו אמורים לבדוק לפני הרשמתנו, בשביל לוודא שזה אכן קורס מקצועי שעונה על הדרישות שלנו. חלק מהפרמטרים לבדיקה, דומים בכל קורס, אחרים לעומת זאת, נבדלים אחד מהשני, מעצם העובדה שמדובר בקורסים שונים.

אם ניקח לדוגמא קורס איפור קבוע, קורס שנחשב מאוד פופולארי ואהוב בקרב גברים ונשים אשר רוצים לעסוק בתחום או כאלה שעוסקים בתחום של קוסמטיקה ואסתטיקה כבר ומעוניינים לקבל הסמכה בתחום נוסף, הרי שיש מספר נקודות שאנחנו צריכים לבדוק אותן, בטרם אנחנו נרשמים לקורס זה.

לפני שנציג את הנקודות, חשוב לומר, כיום, להבדיל מבעבר, יש הרבה יותר מקומות בהם ניתן ללמוד קורסי קוסמטיקה ואסתטיקה, ויש לנו הרבה יותר אפשרויות לקבל מידע אמין ואובייקטיבי עליהם. אנחנו יכולים להשתמש באינטרנט בשביל לקבל מידע על הנושא בכללותו, על הקורס וכן על בתי הספר השונים שמעבירים אותו. כך אנחנו יכולים להגיע מוכנים לפגישה עם אנשי המקום.

מה צריך לברר לפני שנרשמים לקורס איפור קבוע
ראשית, יש לבדוק מה לומדים בקורס. אילו נושאים יש בו, האם הוא כולל חלק תיאורטי לצד החלק המעשי. מה כולל החלק המעשי, כמה שיעורים הם תיאורטיים וכמה מעשיים.
שנית, יש לבדוק כמה זמן נמשך הקורס, כמה שיעורים, כמה זמן נמשך כל שיעור, האם יש מבחנים בקורס, האם יש אפשרות לבחור בין לימודי ערב לבוקר והאם ניתן לשלב ביניהם במידת הצורך.
שלוש, מי המרצים בקורס, מה הניסיון שלהם, האם מדובר באנשי מקצוע או אנשי תיאוריה.
ארבע, מה אנחנו מקבלים במהלך הקורס, האם אנחנו מקבלים חומרים וערכות או שמא זה לא חלק ממחיר הקורס.
חמש, איזו תעודה אנחנו מקבלים בסיום הקורס, כיצד היא יכולה לשמש אותנו, מה אנחנו יכולים לעשות איתה בהמשך הדרך.
שש, מה הן עלויות הקורס, חשוב לבדוק כמה זה יוצר פר מפגש ומה אנחנו מקבלים במחיר הזה.
שבע, חשוב לוודא, מה קורה אם אנחנו נאלצים להפסיק את הקורס בשלב מסוים, האם אנחנו מקבלים את הכסף בחזרה, האם אנחנו יכולים להמשיך בקורס אחר?

את כל התשובות לשאלות, תוכלו לקבל אצלנו בביוטי לוק, בית ספר מוביל למקצועות האסתטיקה, אצלנו תוכלו למצוא גם קורס איפור קבוע. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל את כל המידע הנדרש בתחום.

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר מבקשות לעבור טיפולים של איפור קבוע. טיפולים אלו נועדו להדגיש קווים מסוימים באזורים שונים בפנים, ובכך למנוע את הצורך לחזור שוב ושוב על הליכי איפור ביום יום. טיפולים של איפור קבוע יכולים להחזיק שנים, שכן הם מתבצעים באמצעות שיטות קעקוע שונות.

אנחנו בביוטי לוק מעניקים לסטודנטים שלנו את כל הכלים הנדרשים בנושא. אצלנו תוכלו למצוא קורס איפור קבוע ברמה הגבוהה ביותר שיש. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל את כל המידע שאתם צריכים אודות הקורס, המרצים, חומר הלימוד וכן פרטים אודות המחיר, מועדים וכל מידע אחר שאתם צריכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.