שיטת השערה בגבות והדמיית שיער בקרקפת

אחד הטרנדים החמים באיפור קבוע היום הוא הדמיית שיער בקרקפת וגבות בשיטת השערה, הליך של השליית קרקפת מלאה בזקיקי שיער בראש מגולח. את אשליית הראש המלא בזקיקי שיער ניתן לקבל בהליך פשוט יחסית של החדרת פיגמנט לקרקפת כמעט כמו החדרת פיגמנט בגבות באיפור קבוע.

מילוי קרחות ואיפור קבוע בגבות בשיטת השערה אלה שתי טכניקות שונות שנעשות עם מכשיר איפור קבוע ומחט מס.1 בלבד. אחד הפרמטרים להצלחת הטיפול הוא בחירה נכונה של פיגמנט, אותו לומדים בשיעורי התיאוריה של המיקרופיגמנטציה ומכשיר עם מחט יציבה.

למה הכוונה?? כידוע, מכשיר איפור קבוע מחובר לידית שמחוברת למחט. רמת הדיוק של המחט בהחדרת הפיגמנט לעור תלויה בטכנולוגיה המתקדמת או הישנה של הידית.

טכנולוגיה מתקדמת נחשבת לטכנולוגיה של ידיות שמאפשרות לנו שליטה מוחלטת בעומק ההחדרה.ודיוק בתוצאה הסופית. אלו ידיות עם גלגלת בקרה לבחירת עומק ההחדרה ומחט יציבה. דיוק בהחדרה אנו מקבלים בעבודה עם ידיות בהן המחט נעולה בתוך הידית ואינה רוטטת לצדדים עם הפעלת המכשיר. הטכנולוגיות הגרמניות פתחו ידית יציבה לעבודה מדויקת עם מחט 1 ללא פציעת הרקמה. מכשיר עם ידית בטכנולוגיה גרמנית מדויקת יבטיח לנו תוצאות החדרה מדויקות החשובות לנו בהדמיית זקיקי השערה בקרקפת או בהדמיית שיער בגבות.

בפנים כמו בקרקפת עומק ההחדרה משתנה בהתאם למרקם ועובי הרקמה לתוכה אנו רוצים להחדיר פיגמנט לכן ככל שנדייק בעומק ההחדרה כך נקבל תוצאה אחידה ומדויקת יותר. הדמיית שיער לגברים והדמיית שיער לנשים הן טכניקות שונות. לגברים נבחר בטכניקת הזקיק ולנשים בטכניקת השערה. אותה טכניקה של שרטוט שערה בגבה. ההבדל היחיד הינו ,שבגבה כיוון השרטוט הוא תמיד מלמטה כלפי מעלה לעומת קרקפת של אישה שבה שרטוט השערה יהיה בכיוון צמיחת השערה בקרקפת.

שיטת הדמיית שיער בקרקפת לגברים מומלצת לגברים שמוכנים להסתפר בתספורת 0 כדי שגובה זקיקי השיער הטבעי שלהם ייראה באותו גוון וגובה של זקיקי השיער מפיגמנט שהוחדרו עם מכשיר האיפור הקבוע. ככל שהזקיקים שנחדיר יהיו שווים בגודלם וצורתם כך יתקבל מראה אחיד וטבעי של קרקפת מלאה. חוסר דיוק בגודל הזקיקים שנובע ממחט בלתי יציבה יוביל למראה של זקיקים בגדלים שונים שייראה מלאכותי ויסגיר את פעולת החדרת הפיגמנט.

רמת החומציות של הקרקפת שונה מרמת החומציות של עור הפנים. פילינג גומאג' לפני טיפול הדמיית זקיקי שערה בקרקפת חלקה מומלץ מאד. צבעי הפיגמנט שנחדיר לקרקפת הם כהים יותר מאשר בגבות בגלל החשיפה הגבוהה יותר לשמש ורמת החומציות בעור.

בהדמיית שיער בשיטת השערה או הזקיק חשוב לשמור על חוק ברזל של איסור השימוש עם פיגמנט שחור. בשתי הטכניקות נשתמש בצבעים חומים ואפורים המיועדים לגבות ובצבע לבן לקבלת אפקט של שיער מאפיר.

טכניקת הזקיקים מומלצת לכל העוסקים בעיצוב שיער. ספרים וספריות הנתקלים בעבודתם עם גברים ונשים הסובלים מדלילות שיער או התקרחות.מאפרות העוסקות באיפור קבוע בפנים יכולות להגדיל את קהל המטופלים שלהן בבואן ללמוד את הטכניקה החדשה.

2 תגובות בנושא “שיטת השערה בגבות והדמיית שיער בקרקפת”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.