קצת על מזותרפיה, דרמה פן – היסטוריה ואיך הכל התחיל

מזותרפיה ואיפור קבוע
צעירה לנצח יתכן?????


בכל פינה בכל פרסום מציצות אליי תמונות של נשים צעירות ויפות. זקנה וקמטים בפנים הם בבחינת "פאסה" בעידן הטכנולוגיות והחידושים הרפואיים והקוסמטים.

חלומה של כל אישה להישאר יפה וצעירה. Forever joung ישנן חברות קוסמטיקה שמבטיחות לנו את ההבטחה של להישאר צעיר לנצח האומנם כך??
לצערנו גוף האדם מזדקן עם השנים. חילוף התאים מאיט את קצב התחדשותו ואחת התוצאות הנראות לעין הינם הקמטים שמזדקרים לנו בפנים. העור מגלה לנו את מצבו הפנימי של גופנו. הוא מראה למה שאיננו רואים. ולנו חשוב להסתיר את הקיים ולטשטש אותו.

בשנת 1998 התחילה תקופת ההזרקות בפנים בעולם. תחילתן היתה עם החומצות ההילורוניות שחברת Q-Med השוודית פיתחה. למה דווקא חומצה הילורונית? כי המחקרים הוכיחו, שהחומצה ההילורונית אחראית למיצוק התא. מולקולה אחת של חומצה הילורונית יכולה לספח אליה 100 מולקולות של מים. בתהליך ההזדקנות של גופנו אנו מייצרים כמות קטנה יותר של חומצה הילורונית מאשר בצעירותנו. כדי להחזיר מצב מתבלה לצעיר פיתחו את ההזרקות של החומצה ההילורונית.

לקוחות במצב של פנים נפולות וקמטים עמוקים נאלצו לעבור פרוצדורות רפואיות פולשניות יותר כמו: פילינג עמוק או פייס ליפטינג.
אחד המחקרים בעשור האחרון הראה שהעור מסוגל לרענן את עצמו, לבנות שכבת קולגן ואלסטין חדשה וגם לייצר כמות גדולה של חומצה הילורונית אחרי פציעה.

בארה"ב פותחה שיטה חדשה של פציעת העור באמצעות מכשיר לאיפור קבוע. שיטת ה-Needling
אחריה פותחו המזו-רולרים לפתיחת תעלות בין תאיות שדרכן אפשר יהיה להחדיר חומצה הילורונית
לעור הלקוחה. התוצאות היו נהדרות, אבל תופעות הלוואי של זיהומים רבים בעור עקב השימוש החוזר בדרמה –רולר (מזו-רולר) הביאה לחשיבה חדשה שיש צורך בפיתוח מכשיר חדש שיהיה מורכב ממחטים כמו הדרמה-רולר אבל שיהיה לשימוש חד-פעמי.

הדרמה פן החשמלי הינו הפיתוח האחרון לטיפולי אנטי אייג'ינג, מיצוק ומילוי קמטים, טשטושי צלקות של פוסט אקנה וטיפולי הבהרות.
החידוש בדרמה פן הוא הפן הסטרילי ועלות הטיפול לקוסמטיקאית. המחטים בדרמה פן הינן לשימוש חד פעמי כמו מחטים של איפור קבוע.
טכניקת החדרת המחטים לעור זהה לטכניקת חדירת המחט באיפור קבוע.

רק שבדרמה פן החשמלי יכולה הקוסמטיקאית לבחור את עומק החדרת המחט מ- 0.25-2.00 מ"מ
כל אזור בפנים מצריך עומק החדרה שונה בהתאם לעובי העור. הדרמה פן עם גלגלת העומק שלו פוטרת אותנו מהצורך להשתמש במספר רולרים לטיפול של כמה אזורים בפנים.

טיפולי פנים עם דרמה פן הם הלהיט במרפאות רפואיות ובמכוני קוסמטיקה מתקדמים. תוצאות הטיפול עם הדרמה פן מוכחות במיוחד כשהן משולבות עם החדרה של חומצה הילורונית שמיוצרת בננו טכנולוגיה כמו ערכת ה- Derma Lift שמכילה סדרה של חומצות הילורוניות בתוספת חומרי החדרה ,פילינג וסבון חומצות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.