טכניקות חדשות איפור קבוע

היי חברות,
כמאסטרית בלימודי איפור קבוע העוברת השתלמויות מקצועיות בחברות המובילות בתחום בגרמניה, אני שמחה לגלות בכל פעם עוד ועוד טכניקות חדשות שמסייעות לנו לצייר, לעצב ולאפר באופן מדויק.
בפוסט של היום אני רוצה לשתף אתכן בחלק מהטכניקות והטכנולוגיות העדכניות ביותר שיסייעו לכולנו לאפר בצורה נוחה, מדויקת ובעיקר – לשביעות רצונן של לקוחותינו.

סרגל הגבות
אתחיל באחת ההצלחות הגדולות בתחום – סרגל הגבות. מדובר בכלי עזר רב שימושי שפותח ומיוצר בגרמניה (ומיובא בבלעדיות על ידי ביוטי לוק) המעניק פתרון יצירתי לבעיית האי סימטריות של הגבות ומאפשר לעצב אותן באופן סימטרי, שווה ומדיוק.
מה תוכלו לעשות עם הסרגל? למדוד בצורה מדויקת את המרחק מקו האמצע של הגבות וכן את הרוחב והאורך שלהן בכל נקודה ונקודה. בנוסף, להשוות בדיוק מקסימלי את שתי הגבות מבחינת הגובה והרוחב, המיקום שלהן מעל העין ועוד.
בואו ללמוד עוד על סרגל עיצוב הגבות

מד פיגמנט
כלי עזר מצוין נוסף, אף הוא פיתוח גרמני של חברת ProfiMade המאפשר לנו למדוד את ריכוז הפיגמנט בעור הלקוחה בטיפול לתיקוני גוון של הגבות למשל.
מד הפיגמנט יסייע לכן לדעת היכן רמת הפיגמנט אינה מקסימלית ולהעריך טוב יותר את מצבו. תוכלו לבדוק אם עור הלקוחה רווי בפיגמנטים וכך גם תבינו טוב יותר האם ניתן (וגם כדאי בשלב זה) להחדיר פיגמנטים חדשים לעור כדי לקבל גוון נכון ומדויק יותר שירצה את הלקוחה.
מדוע זה חשוב? כיוון שבמידה ובאזור התיקון קיים ריכוז גבוה של פיגמנט מומלץ להמתין לדהייתו ולא להתחיל בתיקון כעת (אם נתחיל מיד סביר להניח שהתיקון לא יצליח ושהלקוחה שוב לא תהיה מרוצה).

שיטת ההשערה
הפעם מדובר בטכניקה – טרנד עכשווי בלימודי איפור קבוע של גבות באמצעותו מוחדר פיגמנט בעובי דק ביותר, בדיוק כמו של שערה אמיתית. כיצד? באמצעות מחט חדשנית ודקה במיוחד – מחט מיקרו 1 בעובי של 0.25 מ"מ בלבד (לעומת 0.4 מ"ל של מחט 1 רגילה) המעניקה את אפקט השערה האמיתית.
חשוב לדעת: ניתן להשתמש במחט מיקרו 1 במכשירי איפור קבוע המותאמים לטכנולוגיה של מחט ומגן בחטיבה אחת בלבד. רוצות ללמוד עוד על איפור קבוע בשיטת ההשערה? היכנסו למאמר שלנו.

מחטי 5 ו- 7 מגנום למילוי שפתיים מהיר וקל
עד היום נהגנו להשתמש בטיפולי מילוי שפתיים במחטים עגולות 3 או 5. אני שמחה להציג בפניכן את מחטי 5 ו-7 מגנום (2 שורות שטוחות) המאפשרות לנו חדירה מהירה ללא פציעה ומילוי מקסימלי של שטח השפתיים. עם המחטים החדשות תוכלו לחדור לשטחים גדולים יותר בדיוק רב ובאופן שווה בכל האזורים, והכי חשוב – בלי לחשוש ליצירת כתמים (מה שקרה לא פעם בשימוש בטכניקות קודמות במילוי שפתיים).

Smart Touch – מכשיר איפור קבוע המציג טכנולוגיית החדרה חדשה
מכשיר נוסף שפותח בגרמניה ומיובא בבלעדיות על ידי חברת ביוטי לוק – ישראל, העושה שימוש בטכנולוגיה חדשה המחדירה את המחט והפיגמנט לעור בלי להרגיש את התנגדות העור למחט, והכי חשוב – ללא תחושת כאב ובלי לאלחש את האזור המטופל.
Smart Touch מגיע עם ממשק של 4 תוכנות ממוחשבות לאיפור קבוע: לגבות, לעיניים לשפתיים וגם לטיפולי מזותרפיה. בואו לקרוא עוד על Smart Touch

זהו לבינתיים,
אני מקווה שהחידושים והטכנולוגיות בהן אנו עושים שימוש בבית הספר לאיפור קבוע שלנו יסייעו גם לכן בעבודה היומיומית. רגע לפני שניפרד (עד הפוסט הבא…) אני רוצה להזכיר שאנחנו כאן בשבילכן.
יש לכן שאלות על הטכניקות, הטרנדים והמכשירים החדשים? אתן מוזמנות ליצור איתנו קשר ונענה לכן על כל שאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.