גבות בשיטת השערה – כל הטעויות וממה כדאי להימנע

עולם הקוסמטיקה הוא עולם שחי על טרנדים שונים שנועדו לייעל ולהוזיל את שיטות העבודה הקיימות. מבין כל האלמנטים שדורשים תחזוקה שוטפת, נראה שלגבות יש מקום מיוחד בסולם ההיררכיה אצל נשים. הגבות מגדירות באופן דומיננטי במיוחד את הפנים ואין ספק שגבות מסודרות וכאלו שמתאימות לפנים מהוות שדרוג מיוחד ואיכותי לכל אחת. לכן, יש מגוון שיטות וטרנדים חדשים שנועדו להקל את עבודת התחזוקה בגבות ולספק מענה איכותי, כאשר שיטה פופולארית במיוחד היא שיטת השערה.

סידור גבות בשיטת השערה הוא יעיל מאוד, שכן השיטה דוגלת בהחדרת פיגמנטים לגבה בצורת שערות, ובכך לתת מראה טבעי ונאה, במקום מראה מלאכותי של איפור קבוע. השיטה הומצאה בשנות ה-90 בגרמניה, וזכתה לשבחים רבים בשני העשורים האחרונים. בשנת 2002 הגיעה השיטה ארצה ומאז מאות קוסמטיקאיות ואנשי מקצוע התמחו בה ויודעים להעניק אותה ללקוחות בצורה נכונה ובטוחה.

ייעול השיטה

עיצוב הגבות, כאמור, משפיע מאוד על המראה הכללי. יש נשים להן מתאימות גבות דקות במיוחד, ואחרות דווקא אוהבות גבות עבות יותר. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הגבות למבנה הפנים ולמראה הכללי, כדי לקבל את ההתאמה האידיאלית. סידור ידני נעשה כמובן על בסיס שהוא כמעט יום יומי, וגם אם משתמשים באיפור קבוע, מתקבל מראה שנראה מאוד לא טבעי.

כאשר רוצים לבצע סידור גבות בשיטת השערה יש ללמוד את הנושא לעומק, כולל טעויות נפוצות והתאמה של טיפול מתאים. שיטת השערה לא מתאימה לכל אחד או אחת, ובמיוחד לא לנשים עם עור שומני במיוחד, שכן כל סוג של איפור קבוע יורד במהרה בעור כזה ואיננו נותר לאורך זמן. בנוסף, נשים אשר נמצאות זמן רב בשמש או במים גם כן לא יזכו לתוצאות אידיאליות. נשים אשר מחפשות מראה של גבות עבות במיוחד גם כן ימצאו כי השיטה לא מתאימה להן, בדיוק כמו נשים שכבר השתמשו באיפור קבוע רגיל בעבר, שכן תיווצר אי אחידות משוועת.

רלוונטית ולא רלוונטית

השיטה אגב, יכולה להיות רלוונטית להרבה מאוד נשים שסובלות ממחלות שונות, שגורמות לדלילות שיער. השיטה הוכחה כיעילה מאוד לנשים שסובלות מאלופציה ואפילו, חלילה, מסרטן. גם לבקנים יכולים לקבל מראה מלא יותר בעור הפנים בזכות שיטה זו וליהנות מ"לוק" טבעי.

חשוב לשים לב גם לשיקול הכלכלי שכן העלות נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים וטווח המחירים, כיום, הוא רחב. יש חשיבות מרבית לסוג החומרים והציוד, וכן לניסיון ולוותק של הקוסמטיקאית המבצעת. יש לבחון את כל האספקטים השונים ובסופו של דבר להבין כי שיטת השערה היא השיטה האידיאלית והמועדפת לרוב המוחלט של הנשים בארץ.

שימוש בשיטה ישים סוף להתעסקות הבלתי פוסקת והאובססיבית בגבות, היא תיתן לוק טבעי ואיכותי ובעיקר כזה המתאים לפנים. השיטה יכולה לייצר כל סוג של גבה ולגרום לה למקסם את המראה של הפנים, כך שהיא בהחלט עונה על כל הציפיות והמחיר שמשלמים, בדרך כלל מחזיר את ההשקעה במהרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.