ציוד ומיכשור לאיפור קבוע

ציוד ומיכשור לאיפור קבוע

איפור קבוע הוא איפור שמוחדר מתחת לעור והפיגמנטים שמשתקפים יכולים להישאר בעור לתקופות שונות תלוי בעומק ההחדרה ,בסוג הפיגמנט ובשיטה בה הפיגמנט הוחדר לעור. קיימות הרבה טכניקות של איפור קבוע בגבות ,איפור קבוע בשפתיים ואיפור קבוע בעיניים.

איפור קבוע בגבות ניתן לקבל בכמה טכניקות כשהנפוצה והמתקדמת ביניהן היא "שיטת השערה" בגבות.

איפור קבוע בשיטת השערה הוא טכניקה שנראית טבעית מאד. זוהי טכניקה שניתן לבצע בעזרת"מכשיר איפור קבוע חשמלי" וגם בעזרת מכשיר איפור קבוע ידני שנקרא:

"מיקרובליידינג שיטת השערה". בשתי הטכניקות מחדירים לעור פיגמנט עם מחט דקה מאד שנראית בעובי כמו שערה טבעית ולכן זכתה לכינו "גבות בשיטת השערה".

הטכניקה של שיטת השערה נשארת תקופה קצרה יותר בעור לעומת טכניקת המילוי או ההצללה

הישנה. בערך שנה וחצי  ושיטת השערה –מיקרובליידינג נשארת רק כחצי שנה.

סוד ההצלחה לאיפור קבוע בשיטת השערה הוא לכן איכות הצבעים לאיפור קובע ששאיתם משתמשים. מומלץ מאד לעבוד עם צבעי Trinity שמיוצרים בגרמניה על ידי חברת BeautyLiner Berlin הם הצבעים הטובים והעמידים ביותר שמיוצרים בגרמניה בהתאם לתווי תקן אירופאיים. צבעי הטריניטי הם צבעים לאיפור קבוע שניתן לעשות איתם איפור קבוע עם מכשיר דיגיטליחשמלי לאיפור קבוע ועם מכשיר ידני של מיקרובליידינג.

חשוב מאד להשתמש במכשיר איפור קבוע יציב ללא רטט של המחט. מכשירים כאלה מיוצרים במיוחד בגרמניה כדי לא לפגוע ברקמת העור. הם עדינים, לא פוצעים, מחדירים את הפיגמנט ללא כאב ומדוייקים מאד.

מכשיר איפור קבוע מדגם "גולדן ביוטי" או "סמארט ליינר" של חברת BeautyLiner Berlin

נחשבים למכשירים הטובים ביותר בענף האיפור הקבוע כיום.

הטיפ האחרון לאיפור קבוע בשיטת השערה הוא הדיוק והסימטריות של שרטוט הגבה. יש לנו כיום שפע מוצרים נילווים שבהם ניתן להיעזר כדי לשרטט גבות שוות וסימטריות. החל בשבלונות הגבות שנותנות לנו את הבטחון בצורת הגבה ועד למדידות של הגבה עם "סרגל גבות" שמאפשר לנו מדידה מדוייקת של מיקום הגבות- אורכן-רוחבן ועוד.

פיתוח חדש הוא מדבקה של סרגל גבות שניתן להצמיד למצח של הלקוחה ולסמן במדוייק את נקודת הגובה הרוחב וההתחלה של הגבה.

לימודי איפור קבוע במקום שבו צוות ההוראה מיומן עם נסיון של שנים ומכיר את כל הטכניקות הוא קריטי לרמת הידע שממנו תצאו בסוף קורס איפור קבוע .

בית ספר לאיפור קבוע שמלווה את התלמידים בליווי מקצועי ומאפשר להם לחזור ללימודים ולשכלל את הידע שלהם הוא גם קריטריון חשוב בבחירת המקום היכן ללמוד איפור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.