איפור קבוע בשיטת השערה- הטכניקה החדשה

שיטת השערה בגבות היא טכניקה שמבליטה את יופיה של הגבה. שיטת השערה היא התוצאה האידיאלית לעיצוב גבה מדוייקת וטבעית. איפור קבוע בשיטת השערה מעניק ללקוחה מראה צעיר ורענן יותר ומשיל כמה שנים טובות מגילה.

 

איפור קבוע לגבות – הטכניקה החדשה

נפש האדם נשקפת דרך עיניו. הגבות משמשות כמסגרת לעיניים, ולכן הן משפיעות  על נראות העין ועל המראה שלה. התאמת סוג  הגבה לעיניים היא אומנות הנלמדת בקורס איפור קבוע של ביוטי לוק ובקורס שיטת השערה של ביוטי לוק. לאחר שנות איפור קבוע לגבות מאפשר לשנות את הגבות ולעצב אותן , בהתאם למבנה הפנים בעזרת איפור קבוע בגבות ניתן לטשטש פגמים. טכניקת השערה באיפור קבוע מאפשרת הגדלה של גבות קצרות, לקצר גבות ארוכות, לעבות גבות דקות, למלא גבות דלילות, להשוות בין גבות אי סימטריות, לחדש את המראה, לעדן ולרכך אותו, להעניק אשליה של גובה לעיניים ולהקנות מראה צעיר יותר.
התאמת הגוון של הגבות לגוון העור ולצבע הגבות נלמדת בקורס איפור קבוע בשיעורי המיקרופיגמנטציה והיא המפתח להצלחת הטיפול. קיימים מספר גוונים, מ חום בהיר לבלונדיניות עד חום כהה ומאד. התאמת הצבע ללקוחה נעשית מתוך מודעות לחוקי המיקרופיגמנטציה =תורת הצבע והכרת התהליך של הדהייה הטבעית של גווני האיפור. גוון מתאים יעניק מראה טבעי ולא ישנה את צבעו.

איפור קבוע לגבות – למי זה מתאים?

איפור קבוע מתאים לכל אישה הרוצה ליהנות ממראה גבות מסודר ואסתטי במשך כל יום וכל שעה.
איפור קבוע מתאים לנשים עם גבות לא סימטריות שרוצות להיראות מסודרות..
האיפור הקבוע בשיטת השערה מסייע לטשטוש צלקות בגבות ובאזורים אחרים כמו זקן לגברים. כאשר יש צלקת על העור, השיער מפסיק לצמוח עליה.
איפור קבוע על הצלקת מעניק  מראה של גבות טבעיות  יותר.

שיטת השערה – טרנד לוהט שהומצא בגרמניה בשנות ה-90

בגרמניה שבה שיטת השערה הומצאה ובכל אירופה נוהגים לעצב גבות בשיטת השערה  מתחילת שנות ה-90.ביוטי לוק הביאה את הבשורה לישראל עוד בשנת 2001 אבל רק בשנים האחרונות זה הפך לטרנד לוהט בשם, שיטת השערה. שיטת השערה היא טכניקה שבה מחדירים עם מחט דקה מאד פיגמנט בגבה היוצר אפקט של שערות ומדמה שיער מלא ועיצוב מושלם של הגבות.

שיטת השערה – עם איזה מכשיר וטכניקה נשתמש

בשיטת השערה ניתן להשתמש במכשיר איפור קבוע חשמלי או ידני. הטכנולוגיה המתקדמת של  מכשיר איפור קבוע עם תוכנות דיגיטליות מאפשרת לנו רמת דיוק מקסימלית ושליטה מוחלטת בעומק החדירה. השליטה המוחלטת מבטיחה תוצאות החדרה מדויקות, ללא פציעת הרקמות, והצלחה מושלמת בהדמיית שיער בגבות. עומק החדרת המחט משתנה בהתאם למרקם ולעובי של הרקמה שאליה אנו רוצים לחדור. ככל שנדייק בעומק ההחדרה כך נקבל תוצאה אחידה ומדויקת, ומראה טבעי של הגבה.
בשיטת השערה יש טכניקות שונות, כל טכניקה מתאימה לסגנון ומראה שונה של הגבות.

ישנן ארבע טכניקות שונות לשיטת השערה. טכניקה של שערות ארוכות, שערות קצרות, שערות נופלות ושערות משולבות. שנקראית גם טכניקת "הצמה". לבעלות אזורים ללא שיער בגבה תתאים טכניקת השערות הקצרות. זוהי טכניקה כל טכניקה מתאימה לסוג שונה של גבה וניתן לשלב את הטכניקות בגבה אחת.

לבעלות גבות המאופיינות בכיוון צמיחה מלמעלה כלפי מטה תתאים טכניקת ה -V ההפוך. זוהי טכניקה שבה מציירים את השערות המתחילות בקצה התיחום העליון של הגבה בקווים ישרים אלכסוניים המתמזגים עם קווים ישרים המתחילים בתיחום התחתון.

 

איפור קבוע לגבות – פרו ואנטי אינדיקציה

גבות הן עניין של אופנה. בשנות ה 30 היה נהוג למרוט את רוב הגבה ולהשאיר פס דר מאד. הרבה נשים לא הצליחו לגדל יותר גבה .כיום  האופנה היאלעצב גבות עבות. האופנה תחלוף, אך העיצוב יישאר. לכן חשוב יותר להתאים את האופי של הגבה בשיטת השערה למראה הטבעי של הלקוחה.

האיפור הקבוע בשיטת השערה מחזיק מעמד בין שנה לשלוש שנים, לכל היותר. לאחר תקופה זו יש לחזור ולחדש את הטיפול.
טיפול לא מקצועי בחזרה על שיטת השערה עלול להפוך את טכניקת השערה להצללה והאפקט של שיטת השערה ייעלם.

גם בחירת הפיגמנט היא קריטית. ישנם הרבה פיגמנטים זולים ולא איכותיים שמשנים את הגוון שלהם אחרי תקופה קצרה ואז הגוון שהוחדר הופך לגוון שונה, בגבות השינוי יכול להיות לאדום כתום או כחול אפור.

 

באקדמיה לאיפור קבוע "ביוטי לוק", תוכלי ללמוד מגוון השיטות, הטכניקות והמכשירים בקורס איפור קבוע, או איפור קבוע בשיטת השערה, תוכלי להרחיב את הידע בשיטות נוספות בקורס מיקרובליידינג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.