בחירת מכשיר לאיפור קבוע

בחירת מכשיר איפור קבוע היא אחת הבחירות הקשות שעומדות לפני כל מאפרת מקצועית. מכשירי האיפור הקבוע שונים ברמת התפקוד שלהם, באיכות המנוע והרכיבים האלקטרוניים שלהם.

ישנם מכשירים שנראים דיגיטליים אבל למעשה הם מכשירים חשמליים ללא תוכנות זכרון השומרות על מהירות החדרת המחט בהפסקה. ישנם מכשירים עם מהירות החדרה נמוכה ומכשירים עם מהיקרות החדרה גבוהה. באופן גורף אפשר להמליץ על מכשירים שיש להם מינימום 140 כניסות ויציאות מחט בשנייה.

חשוב מאד להקפיד על איכות הידית שמגיעה עם המכשיר. ידית עם אפשרות של בחירת מהירויות ועומק החדרה מומלצות יתר מידיות איפור קבוע שאין להן את הפונקציות האלו. מדוע. מכיוון שאז אנחנו נאלצים לנגוע הרבה פעמים ביחידת הבסיס של המכשיר מה שמוריד את רמת הסטריליות שלנו כלפי הלקוחה.

ידית איפור קבוע שמתחברת למחט ומגן בחטיבה אחת עדיפה מבחינה הגינית וקל יותר להרכיב את החטיבה לידית. ידית איפור קבוע שמתחברת למחט אוניברסלית חשוב להקפיד על ידית שהמחט נעולה בתוכה. שבשעת העבודה המחט יציבה ואינה רוטטת לצדדים. העידן החדש באיפור קבוע מביא לנו את בשורת המכשיר לאיפור קבוע שמגיע עם תוכניות דיגיטליות לסוגי העבודה השונים.

המכשיר מזהה את סוג העבודה ומשנה בהתאם את מהירות חדירת המחט לעור. ידית איפור קבוע שבה המחט יציבה ללא רטט תחדיר את הפיגמנט לעור ללא פציעה. איפור קבוע עם מכשיר בטכנולוגיה הגרמנית היציבה יהיה איפור מדוייק וסימטרי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.